Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009

Hello Mr T! (The hair cut…)


Η μπούκλα είχε αρχίσει πλέον να πέφτει στο μάτι. Τα μαλλιά άγγιζαν επικίνδυνα τον γιακά. Η χαίτη ανέμιζε υπερβολικά ανέμελα για έναν άνθρωπο που δεν δέχτηκε ποτέ στη ζωή του να βάλει τζιν παντελόνι και ζιβάγκο φανελάκι. Ο μπαμπάς μου είναι λιγάκι σαν τον σύζυγο μου. Διαθέτει μία μοναδική, δική του κομψότητα. Έπρεπε να βρει κάποιον παρπέρη να κόψει τα μαλλιά του.

Η επιλογή ήταν δύσκολη και πήρε δύο ολόκληρους μήνες, στο μεσοδιάστημα των οποίων προσπάθησε απεγνωσμένα να πείσει ξανά τον κ. Κ να επιστρέψει στα ψαλίδια του. Φρούδες ελπίδες… Ο κύβος ερίφθη όταν ο μπαμπάς μου είδε τον κ. Κ να καθαρίζει μελιτζάνες με την συμβία του για να φτιάξουν ιμάμ μπαϊλντί. Είχε βρει ένα καινούργιο χόμπι, το μαγείρεμα. Και ο μπαμπάς μου κατάλαβε επιτέλους πως έχει χάσει την μάχη.

Ο νέος παρπέρης πληροί όλες τις προϋποθέσεις του μπαμπά μου. Είναι 45άρης, άρα δεν θα αφυπηρετήσει σύντομα, είναι σχετικά φτηνός μόνο 6 ευρώ το κούρεμα. Είναι επίσης καθαρός, μένει κοντά στη γειτονιά, η μάνα μου ξέρει τη γυναίκα του (αλοίμονο!) και κυρίως είναι Ομονοιάτης… Ουδείς αναντικατάστατος κ. Κ. Ακούς εκεί να φτιάχνει ιμάμ μπαϊλντί!

Την πρώτη επίσημη του κουρέματος, πετάχτηκα στους γονείς μου να δω τον μπαμπά ο οποίος τουλάχιστον δεν φαινόταν πολύ απογοητευμένος. «Μα είναι ακριβώς τα ίδια», του είπα… Μούγκρισε ευχαριστημένος και είπε πως ο κ. Τ δεν είναι τελικά πολύ άσχημος. Θα χρειαστεί ωστόσο καιρό να τον εμπιστευτεί. Όταν γύρισα να φύγω έπιασε να καθαρίσει αγκινάρες για τη μαμά μου. «Τι? Η αγκινάρα αν δεν καθαριστεί σωστά δεν πετυχαίνουν τα γεμιστά!», απάντησε στο κοροϊδευτικό μου βλέμμα. Στο κάτω κάτω καλύτερος είναι ο κ. Κ? Τουλάχιστον ο μπαμπάς μου μπορεί να συνδυάσει κάλλιστα καριέρα και οικογένεια!

6 σχόλια:

Blackbeard είπε...

Χαχαχα, πολύ καλό! Συμφωνώ με το ότι ο παρπέρης πρέπει ναν Ομονοιάτης, ας είναι τζιαι Σαλαμιναίος...σίουρα όι ΑΠΟΕΛίστας.

oniropolos είπε...

telika ivre parperi?
wraia, eperase tzai touto...

pantos en endiktiki i ilikia gia na voithoun sto magirema. tzai o papas mou katharizei ta kremidia gia to stifado, den evale pote tou tzin kai ta mona programata pou parakolouthei stin tv einai oi idiseis kai to pame paketo.

ρίτσα είπε...

:)

ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ είπε...

tze mena o papas mou thelei o parperis tou na pliri tis proipothesis..dld na en ftinos!

Ωραία Ελένη είπε...

Χε χε... ναι... γενικα ο μπαμπάκας τα είχε βρει σκούρα όταν ο κ. Κ εγκατέλειψε την ενεργό δράση. Μεταξύ μας το φτηνός και Ομονοιάτης ήταν οι βασικές πρύποθέσεις-και όχι με αυτή τη σειρά :p

APOTINEDRA είπε...

hehehe. kai mena o papas mou vrike parperi pou ipostirizei tin omada tou! en tixaio? mesa sto parperko kremmountai oi sarpes kai ta pano:)