Τετάρτη 22 Ιουλίου 2009

Ο κακός ο λύκος



Είμαι ο κακός ο λύκος
Τρομάζω τα παιδικά όνειρα των παιδιών
Και κρύβομαι ενίοτε μέσα σε σκοτεινές ντουλάπες
Κάτω από το μικρό σου κρεββάτι
Θα είμαι πάντα στο σκοτεινό δωμάτιο
Των παιδικών σου χρόνων
Καραδοκώντας στο σκοτάδι
Για να σε φάω…

Από κοντά μου πέρασαν
Και γλίτωσαν
Εφτά μικρά κατσικάκια
Τρία γουρουνάκια,
(το ένα σοφό κι έξυπνο η αλήθεια)
Μια γιαγιά και μία μικρή με κόκκινο σκουφάκι
(Που γύρναγε αμέριμνη στο δάσος
Ξάχνοντας για μπελάδες)

Ομολογώ ότι νικήθηκα από όλους
Κατά κράτος
Και τριγυρίζω νηστικός και νικημένος
Σε αιώνια παραμυθία
Δεν ήτανε δικό μου το καλό τέλος

Κανένας δεν έψαξε ποτέ το δίκαιο το νικημένου
Την πίκρα της αποτυχίας
Δεν ένοιωσε το όπλο του κυνηγού
Την πείνα του θηρίου
Την φύση του λύκου


Είμαι ο κακός ο λύκος
Τρομάζω τα παιδικά όνειρα των παιδιών
Και κρύβομαι ενίοτε μέσα σε σκοτεινές ντουλάπες
Και κάτω από το μικρό σου κρεββάτι
Θα είμαι πάντα στο σκοτεινό δωμάτιο
Των παιδικών σου χρόνων
Καραδοκώντας στο σκοτάδι
Για να πεθάνω…

Δεν υπάρχουν σχόλια: