Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

«Η ηλικία των 33 η πιο ευτυχισμένη στη ζωή του ανθρώπου»

«Η ηλικία των 33 η πιο ευτυχισμένη στη ζωή του ανθρώπου»


Νομίζω πρέπει να σταματήσω να διαβάζω εφημερίδες! Και αν μην λαμβάνω υπόψη τις έρευνες που δημοσιεύουν. Η τελευταία που διάβασα σήμερα στο ΒΗΜΑ αναφέρει πως «Η ηλικία των 33 η πιο ευτυχισμένη στη ζωή του ανθρώπου»! Σύμφωνα με την έρευνα στην ηλικία αυτή το άτομο αποτινάσει την ξέφρενη συμπεριφορά που είχε ως άγριο νιάτο χωρίς να έχει κουραστεί από την ίδια την ζωή. Στην ηλικία αυτή το άτομο έχει σπουδάσει, είναι χαρούμενο που έχει βρει δουλειά, έχει δημιουργήσει οικογένεια, έχει βιώσει την χαρά της γέννησης ενός παιδιού χωρίς να έχει κουραστεί ή να έχει μπουχτίσει από όλα αυτά.


Ενδιαφέρον. Εγώ που σε τέσσερεις μήνες κλείνω αισίως τα 37 (μην ανησυχείτε, όλοι μου λένε πως δεν μου φαίνεται!) προφανώς ήμουν πολύ πιο ευτυχισμένη πριν τέσσερα χρόνια. Μπούρδες…

Είναι παράξενη ωστόσο η ζωή. Το σκέφτομαι πολύ τον τελευταίο καιρό. Στις σπάνιες στιγμές της γαλήνης, την μοναξιάς πλέον, της σιωπής που την πεθύμησα λιγάκι… σκέφτομαι… Είμαι ευτυχισμένη? Και τελικά τι είναι η ευτυχία? Μήπως οι μικρές εκείνες στιγμές που νιώθεις πως θα σπάσει η καρδιά σου από αγάπη? Η γαλήνη της αγκαλιάς της αγάπης σου. Τα παιδικά μου τα κεφαλάκια… Το κράτημα από τα χεράκια τους, το πνεύμα της εμπιστοσύνης. Ή τα πιο κοινά. Που μου φτιάχνεις το σάντουιτς μου το πρωί. Που μου έφερες ένα ποτήρι κρασί στο δείπνο. Που είσαι δυνατός και με αγαπάς. Οι φίλοι που τελικά είναι εκεί με τα δικές του υπαρξιακές αγωνίες… Ο χρόνος που περνά… Αδυσώπητος… και ξαφνικά θα γίνεις 37! Η ρουτινιάρικη ζωή, τα πλυντήρια, το μαγείρεμα, το σπίτι, τα ρούχα, εσύ ως γυναίκα, οι δίαιτες και πάλι… τα βιβλία, οι ταινίες σου, η μουσική… Αυτά που έκανες, που έζησες, που έσφαλες… αυτά που δεν θα προλάβεις… αυτά που κάνεις…

Πότε είσαι ευτυχισμένος τελικά?

7 σχόλια:

Moonlight είπε...

νομίζω ότι καθημερινά έχουμε ευτυχισμένες στιγμές. ακόμα τζαι σε καιρούς που μπορεί να μας βασανίζει κατι πολύ σοβαρό, υπάρχουν στιγμές ευτυχίας, απλά είμαστε κατά κύριο λόγο drama queens τζαι δεν πέρνουμε μια ανάσα τζαι να πούμε έτο ΤΩΡΑ νοιώθω ευτυχία.
προσπαθώ να σταματώ το χρόνο σε φάσεις που νοιώθω έντονα τζαι να λαλώ τωρά εν η στιγμή μου, εν για μένα, είμαι ευτυχισμένη.
ακόμα εν είμαι 33, έχω καιρό ακόμα, αλλά ελπίζω ότι ως τότε θα είμαι μάστρος της στιγμής εκτίμισης της ευτυχίας.
καλημέρα και φιλιά!

Grouta είπε...

Μα υπαρχει περιπτωση να σταθμισεις την κορυφωση της ευτυχιας σε μιαν συγκεκριμενην ηλικια? πφφφ

Ο καθενας διαγει διαφορετικο τροπο ζωης τζαι δημιουργει διαφορετικο προγραμματικο πλαισιο. Επισης, ο καθενας εσχει διαφορετικες προτεραιοτητες, αρα τζαι διαφορετικες πηγες ευτυχιας.

Η ευτυχια ειναι εξ αντικειμενου, υποκειμενικη. Ευτυχισμενος ειναι τζεινος που εκτιμα οσα εχει, οσα δεν εχει και οσα ποθει.

Σκουλουκούιν είπε...

Η πιο ευτυχισμένη ηλικία είναι όταν είσαι ή όταν φαίνεσαι 33; Γιατί αν είναι έτσι φαινόμαστε 27 άρα έχουμε έξι χρόνια ακόμα.
Κι εγώ πιστεύω ότι η ευτυχία είναι μικρές στιγμές από την μια αλλά ταυτόχρονα και μια γενική αποτίμηση της ζωής μας και όσων έχουμε "καταφέρει", που στην περίπτωση συνηθισμένων ατόμων όπως οι περισσότεροι, είναι κάποια μικρά και καθημερινά πράγματα και αισθήματα. Δε θέλω να το παίζω και πολλά "μάμμα" αλλά νομίζω οι πιο ωραίες στιγμές είναι με τα μωρά γιατί η αγάπη προς αυτά είναι και η πιο άδολη...

Γιατί όμως να πρέπει να βρούμε την πιο ευτυχισμένη ηλικία, πάντα πρέπει να γίνεται σύγκριση με στόχο να βρούμε το καλύτερο, ακόμα και εδώ πρέπει να υπάρχει αυτός ο ανταγωνιστικός τρόπος σκέψης ακόμα και στις ηλικίες του ίδιου ατόμου. (δεν είμαι σίγουρη ότι εξήγησα καλά αυτό που εννοώ εδώ... τέλος πάντων... φιλιά...)

Tatsa είπε...

του χρόνου θα γίνω ευτυχισμένη

DaisyCrazy είπε...

είναι κλισέ αυτό που θα σου γράψω αλλά οι ευτυχία είναι σε στιγμές, δεν ειναι κατάσταση και αν τη συνειδητοποιήσεις και πας να την πίασεις πετά μακρυά σαν μικρή πεταλουδίτσα.
εγώ θα έλεγα ότι ευτυχία είναι κάθε χαμόγελο της μικρής μου :)

the Idiot Mouflon είπε...

ήταν...

κι αγνάντευε... είπε...

ευτυχία είναι έχεις ένα μουτράκι τόσο κοντά σου, που να βλέπεις το πρόσωπό σου να καθρεφτίζεται μέσα στα μάτια του! :) xxx